3D obsah na internete je možné prezentovať rôznymi technológiami. Je to možné statickým obrázkom, ale aj 3D scénou, ktorá je interaktívna. V začiatkoch to boli JAVA applety alebo VRML. Neskôr pribudla technológia Macromedia Shockwave. Dnes máme k dispozícii X3D, Flash, Google razí svoje O3D, Mozilla svoje WegGL, v Javascripte sa dá kresliť do Canvasu. Je ich teda dosť a aktuálne medzi nimi prebieha boj, ktorý určí, ktorá technológia sa ako uplatní v praxi. Je to teda veľmi atraktívna a živá oblasť. Táto bakalárska práca zozbierava tieto technológie, popisuje ich a zhodnocuje ich z rôznych hľadísk.
piatok 26. marca 2010
Abstrakt (bude zmenený)
Prihlásiť na odber:
Zverejniť komentáre (Atom)
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára